Vanlige spørsmål

Bestilling og levering
Når får jeg min bestilling?
- Vanlig leveringstid for servicepakke og hjem på døren er 1-2 dagers forutsatt at varen er på lager.
- Les mer hos PostNord
Hvordan sporer jeg min pakke?
- Ved pakke mottar du SMS fra PostNord med sporing om du har oppgitt mobilnummer ved bestilling.
Har dere fraktfri levering?
- Om din bestilling er på 1000,- eller mer så vil forsendelse med posten være gratis. Rimeligste fraktalternativ vil da bli benyttet.
Hvordan vet jeg at min bestilling har gått igjennom?
- Du får ordrebekreftelse på mail når ordren din er godkjent, når varen(e) er sendt får du en ny mail med utsendelsesbekreftelse som betyr at ordren er plukket og sendt.
Betaling
Tilbyr dere kortbetaling?
- Ja, man kan betale med VISA og Mastercard eller via Klarna faktura.
Kan jeg betale med faktura?
- Ja, dersom du benytter Klarna faktura kan du velge om du ønsker å dele opp betalingen eller betale om 14 dager.
Vi er bedrift kan vi betale med faktura?
- Ja, velg da "Firma/Bedrift" i Kjøper som feltet i Klarna under Dine opplysninger i kassen. Du vil da kunne legge inn firmanavn og orgnummer slik at du får dette på fakturaen .
Jeg er blitt trukket, men ikke fått ordrebekreftelse. Hva gjør jeg.
- Skrevet feil epost
- Mailen kan ha havnet i spamfilter
- Forekommet feil under bestilling
Ta i tilfelle kontakt via vårt kontaktsjema eller ring oss på 67 59 28 10
Retur og angrefrist
Hvordan returnerer jeg varer?
- Send varer i retur til:
Kartbutikken.no/Nordic Maps AS
Postboks 1533, Stoa
4856 Arendal
Må jeg betale for varer som er sendt i retur?
- Dersom vi har sendt feil vare vil vi selvfølgelig dekke returkostnaden. Dersom du har bestilt feil vare må du dekke returen selv.
Hvor lang returrett har jeg?
- Vi følger norsk lov om 14 dagers returrett ved netthandel.
Dersom vi ikke kan lastes for retur må du selv dekke porto.