Vanlige spørsmål

Laster...

Bestilling og levering

 

Når får jeg min bestilling?

  • Fra 7. juli 2020 blir brev kun levert annenhver dag til din postkasse. Klikk her for å se hvilke dager posten leverer til ditt postnummer!
  • Posten oppgir 2-3 dagers leveringstid for brev. I sommer har det oppstått store forinkelser så vi annbefalger å velge pakke dersom man ikke har god margin (12 dager) før man skal ut på tur.
  • Vanlig leveringstid for servicepakke og hjem på døren er 1-2 dagers forutsatt at varen er på lager.

 

Hvordan sporer jeg min pakke?

  • Når ordren er pakket og sendt får du en mail med” Utsendingsbekreftelse” med vedlegg hvor du finner kollinummer på din pakke som kan spores hos Posten. Ved pakke mottar du SMS med sporing om du har oppgitt mobilnummer ved bestilling.

 

Har dere fraktfri levering?

  • Om din bestilling er på 1000,- eller mer så vil forsendelse med posten være gratis. Rimeligste fraktalternativ vil da bli benyttet.

 

Hvordan vet jeg at min bestilling har gått igjennom?

  • Du får ordrebekreftelse på mail når ordren din er godkjent, når varen(e) er sendt får du en ny mail med utsendelsesbekreftelse som betyr at ordren er plukket og sendt.

 

 

Betaling

 

Tilbyr dere kortbetaling?

  • Ja, man kan betale med VISA og Mastercard eller via Klarna faktura.

 

Kan jeg betale med faktura?

  • Ja, dersom du benytter Klarna faktura kan du velge om du ønsker å dele opp betalingen eller betale om 14 dager.

 

Vi er bedrift kan vi betale med faktura?

  • Ja, velg da "Firma/Bedrift" i Kjøper som feltet i Klarna under Dine opplysninger i kassen. Du vil da kunne legge inn firmanavn og orgnummer slik at du får dette på fakturaen .

 

Jeg er blitt trukket, men ikke fått ordrebekreftelse. Hva gjør jeg.

Du kan enten ha:
  • Skrevet feil epost
  • Mailen kan ha havnet i spamfilter
  • Forekommet feil under bestilling

Ta i tilfelle kontakt via vårt kontaktsjema eller ring oss på 67 59 28 10

 

Retur og angrefrist

 

Hvordan returnerer jeg varer?

  • Send varer i retur til:
    Kartbutikken.no/Nordeca Konsument AS
    c/o Nordic Outdoor AS
    Postboks 1533, Stoa
    4856 Arendal

 

Må jeg betale for varer som er sendt i retur?

  • Dersom vi har sendt feil vare vil vi selvfølgelig dekke returkostnaden. Dersom du har bestilt feil vare må du dekke returen selv.

 

Hvor lang returrett har jeg?

  • Vi følger norsk lov om 14 dagers returrett ved netthandel.

        Dersom vi ikke kan lastes for retur må du selv dekke porto.

 

© 2019 | KARTBUTIKKEN | Tel: 67 59 28 10 (9-15 hverdager)| E-post: [email protected]